Saturday, February 19, 2005

today

am mers cu tramvaiul complet. avea de toate. ingramadeala mare (ma tsineam stingher de-o bara.. daca nu m-as fi tsinut, presiunea din jur m-ar fi tsinut in picioare), clisa neagra si lipicioasa pe jos, zeci de batrani incruntatsi si violentsi care se certau si se impingeau pentru cateva scaune, vagabonzii, sutsii de buzunare (aia care coboara la obor, "au treaba pe-acolo"), nespalatsii si transpiratsii (doamne, era un individ in fatsa mea.. si-un cadavru mirosea mai frumos), fetitsele nesimtsite de liceu, cu tocuri si bascutse din catifea, care stateau pe locurile rezervate si spargeau semintse-n dintsi si care miroseau a transpiratsie, a statut, a carii, a fard si a parfum de mana a cincea, smecherasii de cartier, cu parul lor slinos si geluit, care aruncau replici arogante batranelor.. la un moment dat s-a urcat o galerie de scolari care-au inceput sa urle si sa sara, umpland vagonul de "toata lumea stie, cutare - meserie!" si de alte minunatsii verbale.. chiar ca nu lipsea nimic.

am coborat intr-o strada plina de noroi si-am luat-o pe jos pana acasa. m-am dezbracat automat, am facut un dus rece, am baut un ceai si mai rece si m-am culcat.

de-acum, cand ies dimineatsa de la munca, am sa merg acasa cu metroul.