Saturday, December 10, 2005

fuckin` aye..!

.. m-am întors. m-am întors şi-s rău până-n măduva oaselor. rău, sictirit, misogin şi-acrit. chiar mi-a fost dor de mine, de ce să nu fiu sincer, mi-am lipsit. aveam chef de ceva al dracului, de nişte noxe spirituale proprii, de emanaţiile zvârlite din rictusuri, de zgârieturile tifoide. daaaa.. iar am praf de puşcă-n artere, iar nu pot să dorm, iar mă simt bine pe post de posedat de mine însumi. trăiască ura!

.. le stă bine zicând "pa", mă refer aici la fiinţele ce populează abuziv regnu` cu cruce. rochii lungi, translucide şi decolorate, sfârcuri ghicinde şi muntele lui venus mai mult închipuit, nişte arătări şui, despletite şi-ntoarse cu spatele cât să-ţi arunce un "pa.." răsucit cu nişte degete fuiorelnice şi cu şuviţe şatene-n gene.. argh! tertipuri muieratice, nene!! hai sictir, cu mreje dintr-astea.. cât de hamsie să fii?

mi-a pierit şi cheful de scris de-atâta sictir. v-ajunge o scamă de misoginism azi.