Friday, June 02, 2006

c-un vibrat in gatlej

am gasit aseara in zona Turda, 1 Mai,un caine superb, ciobanesc german, are 1 an, e dresat si e foarte speriat. Cu siguranta cineva plange dupa el. Va rog dati mesajul asta mai departe poate ii gasim stapanul. Multumesc Rel tel:0745885294

de obicei, cand ma prind de-o chestie (buna au ba), coltsurile gurii incep sa rasara. asa si-acum. daca mesajul asta imi venea de la un individ oarecare probabil ca nici nu l-as fi bagat in seama. si-am stat si m-am intrebat. si mi-am si raspuns. si mi-a parut bine ca mi-am raspuns corect. si-n seara asta sunt charter.

m-am dus azi sa-mi platesc taxa pe semestru` doi la facultate. toate bune, tipa de la ghiseu foarte de treaba, am facut schimb de numere de telefon, c-are o fata care-a intrat intr-a noua si care vrea sa dea la aceeasi facultate ca si mine.. chestii. ma rog. m-am dus la baie ca tot omu`, dupa aia. si atunci am avut parte de-o revelatsie care m-a tsintuit locului vreme de cateva secunde bune, cand m-am prins: la facultatea de drept au chiuvete cu celule fotosintezice; ma rog, de-alea.. cum le-o zice. io, ca un cromagnon ce ma aflu, m-am uitat lung la nichelu` ala din fatsa mea, fara un buton, acolo, dar`mite roata de robinet.. au doar un nit, jos, in dreapta. nimic folositor. si-am facut ce-ar fi facut orice roman care se respecta: am inceput sa trag de el in sus si-n jos, doar-doar. nimic. doi pasi inapoi, cautatura tampa. chiuvetele-s cu oaresce urme de apa pe ele, deci clar, tembelismu-i la mine. ma uit pe sub chiuveta. nimic. atata elegantsa, modernitate si simplitate. sunt paralizat in propria-mi ignorantsa. imi zic: "ba, nu se poate. m-am prins io cum e cu hamacu` ala, nu se poate sa nu ma prind si de chestia asta" (cu hamacu` e alta poveste). si-o zaresc. ferestruica aia sangerie, misterioasa si aproape opaca, incastrata sub chestia aia de nichel din care curge apa. alea doua secunde de pauza. si-mi duc mainile in dreptul ei, la vreo trei centimetri.

swwwhhhooooossshhh!!!

arhimede e mic copil.

si cand am impins de usa aia de saloon de la baia de la drept, am gandit ca un roman pana la capat: "a dracu` pielea pa ei, frate."

stateam in 61. citeam nuj` ce tampenie scrisa de alex sandulescu in b 24 fun. nu mi-e simpatic tipu`. el habar n-are, cred ca-l doare-n cot. io stiu de ce. chestie personala. si observ cu satisfactsie ca scrie foarte prost. ha. dobitocu`. si raman perplex. de la sofer se-auzea un bas tsapan. folk. om bun. cum ar spune un om care mi-e drag prin canalu` de bun simts: "kafka, frate!"

si-acu` am un vibrat in gatlej, cum ziceam. e cu urlete, cu racnete, dintr-ala. in fine. e de bine. e vibrat de bine. de bucurie. de-ala de "se poate!!!!"