Tuesday, February 03, 2009

NASCAR

aaaand they're taking a left turn!
..
aaaand they're taking a left turn!
..
and so on.

SCARNA.

cât spectacol într-o elipsă de nişte mii de yarzi pătraţi.

un pulover e doar o respiraţie regulată, aşa cum o gură de votcă e doar un puls cu ochii deschişi.

e relativ aiurea când vine vorba de tine. adică, tocmai descoperi că există un loc foarte mişto, deschis non-stop, de care nu ştiai şi care e atât de aproape de tine de-ţi vine să pleci la ora de acum.
pe de altă parte, nici topoarele nu mai sunt ce-au fost. înţeleg multe animaţii şi accept din ce în ce mai multe asemenea, încât mi se pare mie sau sunt cel mai antagonic arbore de cauciuc care există?

nu-s foarte sigur dacă două perne pot compensa un fotoliu. sau o cameră întreagă, sau chiar vreo 11 luni duminicale de purtat sâmbetele pe dos. în orice caz, sunt sigur că vreo două luni cu buricele degetelor în gură au să aducă o adevărată bătaie cu perne, meritorie.

ce ţi-e şi cu eminescu. ce bine şi frumos şi adevărat şi substanţios a scris el. foarte greu să-l contrazici, să-l dezbaţi sau să pici în altceva în afară de prăpastia nesfârşitei admiraţii. bine c-a scris el bine, mă. şi la ce i-a folosit? cele mai multe înecuri se petrec din cauză că e cam greu să respiri într-un cuibar rotind de ape, după părerea mea. aşa că, sictir. dintr-ăla de care n-a avut el parte, că nu s-a lăsat.

probabil, după o tură serioasă de somn, am să-mi dezrămuresc două-trei chestii cu mine însumi pe care tocmai le-am rămurit acum. am să le strâng, ca de obicei, într-un snop sănătos şi după aia am să mă mir de ce nu pot să-l frâng.