Monday, December 28, 2009

altă leapşă. emo. deci, pe fast-forward.

am stomacul tare, pot să rezist. dar îmi este clar, fenomenul ăsta se întâmplă pentru că n-am blogroll. ştiu eu. de-aia am ajuns să postez ca un.. ca un.. postac, d-ăla jepat, de cea mai josnică speţie. nici de-al dracu', mă, nici de-al dracu' nu-mi fac blogroll. ptiu. muriţi.

şi hai, daţi cu lepşe-n mine, from 6 ft. under. câte 16-17 o dată, nu vă-ncurcaţi cu una. că nu-s multe lepşe pe lumea asta, şi nici voi n-aveţi cine-ştie-ce imaginaţie. leneşilor. după ce le termin pe toate şi mă lepşuiţi iar, vă trimit câte-un link, sec, pe messenger. să mai citiţi şi voi istorie.

ar trebui să mă rugaţi să fac alzheimer.

deci, mihaelă, să vezi capace peste ochi. pac! bag melodia, o scriu, next! pac! bag melodia.. noroc că am muzică mişto în playlist, nu ca tine. şi poate mai ascult vreun cântec până la capăt. şi dacă se-nţelege ceva, bine. dacă nu, mă doare-n cot, asta nu-i leapşă pe care să i-o dai unuia care are atâtea ciudăţenii în computer.

oricum, dacă-i pe-aşa, am să fiu cinstit. am să bag absolut toată muzica pe care-o am în hard. asta înseamnă să bag şi fişierele tuturor tâmpiţilor care au venit la mine acasă la tot felul de petreceri şi mi-au umplut computerul la 4 dimineaţa de discografii kings of leon şi no doubt, că aşa simţeau ei la ora aia.

sau mai degrabă tâmpitelor, că nu cred că am vreun prieten purtător de cojones care să asculte aşa ceva.

deci, C:\..\Downloads..

pchizda mă-sii. ce-o ieşi, o ieşi.

în concluzie, să purcedem.


..

hrmpfh.


Put your music player on shuffle. Press forward for each question. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING! Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions. Tag 5 people.

1. Cum te simti astazi? Wiener Philarmoniker - Aquarellen (asta-i de ascultat cap-coadă. am început bine.)

2. Vei ajunge departe în viata? Turtles - So Happy Together (bă, la mine în casă nu se fumează iarbă! de ce e melodia asta în computer?)

3. Cum te vad prietenii tai? Metallica - Stone Dead Forever (nemuritor şi rece, adică.)

4. Te vei casatori vreodata? Aerosmith - Cryin' (ăsta-i ăla cu ălea doă bunăciuni în maşină? .. nu. aproape. 'n fine. fuck this. vă zic eu că răspunsu' e "NU cred".)

5. Care e tema preferata a celui mai bun prieten? Nine Horses - The Librarian (bine, am să i-o pun, văd dacă-i place.)

6. Care e povestea vietii tale? No Doubt - Ex-Girlfriend (ce ziceam. e bună leapşa asta. mai văd ce să şterg. al'fel, răspunsu' e magistral.)

7. Cum era in liceu? The Cure - Boys Don't Cry (yes, motherfucker, eşti pe lista neagră cu the cure.)

8. Cum poti avansa in viata? Limp Bizkit - Don't Go Off Wandering (probably bullseye.)

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai? Depeche Mode - Freelove (crap song/band - depeche mode out, too; but that's a slap over the eyes, isn't it.)

10. Ce se preconizeaza pentru weekend? Blackmore's Night - Benzai Ten (hai, băgaţi semnificaţii.)

11. Ce cintec te descrie cel mai bine? Norah Jones - Nearness (ba nu.)

12. Dar pe bunicii tai? (cine dracu' a făcut întrebările astea?) Bob Marley & The Wailers - Is This Love (poftim, na-vă.)

13. Cum iti merge in viata? Colin James - Keep On Lovin' Me, Baby (.. 'n fine.)

14. Ce melodie iti va cinta la inmormintare? Loreena McKennitt - The Old Ways (da, o vreau în playlistul ăla, când o fi.)

15. Cum te vede restul lumii? Air - Sexy Boy (aici lăsaţi ovaţiile.)

16. Vei avea o viata fericita? Goran Bregovic - An Innis Aigh (yes, it's irish. no, i don't know what it means. but it's a great song.)

17. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine? Archive - Fuck You (mihaelă, parcă de la tine am trupa asta. e naşpa, da' e un triple bullseye, i'm the biggest paranoid of 'em all.)

18. Sunt persoane care te doresc in secret? Led Zeppelin - Good Times, Bad Times (aţi priceput, da? .. ce?)

19. Cum sa ma fericesc singur? Sarah Vaughan - 'Round Midnight (păi.)

20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta? Michael Bolton - Soul Provider (.. aştept ca imbecilu' care mi-a pus aşa ceva în computer să se ia de urechi şi să iasă în faţă. repede. în rest, de acord, sunt dumnezeu.)


cam asta este. m-am achitat cu bine şi de datoria asta jenantă, de grupa mijlocie. şi, după cum spuneam, lăsaţi lepşele să vină la mine, că am stomacul tare. aşa. gata.

.. gata pe dracu'. ba nu. cică s-o mai dau şi către cinci, ă? bine. de ce să sufăr numa' eu. prima e anne. cu promisiunea că data viitoare îi găsesc ceva mult mai nasol. după aia traiu. apoi, malteza. şi-ncă doi? fie. ancuţa şi mits.


hai, la muncă, nefericiţilor! io v-am pus să vă faceţi blog?