Thursday, March 10, 2011

ce nu se întâmplă astăzi.

ştiri pe scurt. cu titlu îngroşat, care începe cu literă mare şi fără punct la sfârşit, ca să arate profesionist (în unele am pus chiar şi linkuri). vreau să mă angajez la toate ziarele din românia în acelaşi timp şi titlurile astea ţin loc şi de cv, şi de scrisoare de intenţie, şi de perioadă de probă.

deci.

Astăzi nu vine sfârşitul lumii

Am fost şi eu uimit să aud, întrucât secta din care fac parte greşise deja calculele de 2 ori, (mai erau programate apocalipse în 35 octombrie 1993 şi 42 aprilie 2008), dar acum ajunsese la un rezultat ceva mai veridic şi eram cu toţii pregătiţi pentru un final spectaculos. Da, ştim că nimeni n-a mai auzit de apocalipsă în 10 martie, în afară de cazul în care ai uitat săptămâna trecută să-i oferi regnului cu cruce mărţişoare, flori şi cardul propriu cu codul pin trimis prin sms, să nu blocheze primul bancomat care le iese în cale; dar staţi liniştiţi, noi avem exact genul ăla de sectă de într-ajutorare.

Astăzi nu se schimbă antrenorii la Steaua. Ce le mai place!
Aici nu prea am multe de spus, pentru că nu mă interesează decât să bată Oţelul Galaţi tot ce mişcă în sezonul ăsta (hai Dorinele! Fără splină!). Atât vă zic: azi, doar azi, e zi de post în Ghencea. De mâine e dezlegare la antrenor.

Astăzi nu se iese în stradă pentru carnaval (VEZI VIDEO)
Butaforia, dragonii, paiaţele, carele alegorice, surlele, tobele şi vuvuzelele obişnuite de la televizor nu vor ieşi nici azi să facă sărbătoare pe străzile oraşelor, mulţimile fiind puţin surmenate după chiolhanurile-monstru de la manifestaţiile cu pensiile şi câinii comunitari.

Astăzi nu vine primăvara
Şi nu putem spune că n-am încercat. Gagicile şi-au etalat şi ele ce-au avut mai bun: flori, mărţişoare, fuste scurte, dârdâieli, cistite. Pe cale de consecinţă, băieţii s-au rebelizat şi au umblat descheiaţi la geacă fix cât să înceapă să le curgă nasul, un agent al puterii infiltrat în capul mişcării de insurgenţă. Am văzut chiar vreo câţiva sori, cocoţaţi pe nişte acoperişuri de tablă degrabă răpăinde pe asfalt. (Deja sunt pe arătură, iată, scriu ştiri pentru hipsteri. Lapidaţi, lapidaţi, lapidaţi.)

Astăzi nu avem deschis la comentarii anonime - vezi programul obişnuit!
Contrar bunului obicei obştesc perpetuat aici de a băga doar comentarii mişto şi semnate, au scăpat pe la chedere câteva cretine şi anonime. Eu încercam să le atrag de multă vreme (de ce credeţi că scriu postul ăsta?), dar voi, ăştia isteţii, v-aţi încăpăţânat să comentaţi numai cu uşa-nchisă la cabină. Şi rar. Şi tocmai azi, când comentariile anonime sunt refuzate (dintr-o eroare de server, evident), s-au trezit dragii de ei să-şi încerce norocul. Asta este, nu poţi să ai doar cititori isteţi. Cred că a ajuns RDS/RCS să racordeze la internet până şi coteţele de găini - acolo-i viitoarea lor bază de clienţi! -, altfel nu-mi explic omletele de comentarii care vin pe mail. Pe post de consolare, dragi admiratori şi admiratoare necunoscute, vă doresc să cădeţi cloşcă sau pilaf. Că se-apropie sezonul şi aveţi nevoie de-un scop în viaţă.

Astăzi nu vine nici Moş Crăciun
Ştiu cel puţin trei indivizi care au să fie dezamăgiţi de treaba asta, dar unul e dezamăgit din principiu, stă numai în peştera lui cu lilieci şi zvârle cu steluţe ninja după ăia mai bătrâni care chiţăie gros şi jovial de trei ori. Restul sunt ceva mai bine cu psihicul: unul se trozneşte cu vin de împărtăşanie (ce-i aduce şi lui lumea când vine în vizită pe la el pe-acasă) şi celălalt tocmai şi-a strâns armata să dea o raită mică prin vecini, că a recepţionat susţinerea morală de pe tărâmul ăsta.

Astăzi nu se difuzează Natura Urbană la Radio Lynx - intră aici să vezi de ce!
Mai sunt şi zile în care viaţa te lasă în ofsaid. Deşi are doar o lovitură liberă indirectă din propriul ei careu, vreau să fac zid şi marcaj om la om. Că am mai văzut eu faze d-astea, cu unul care primeşte o pasă la mişto pe la mijlocul terenului şi te trezeşti cu el că bagă o boltă până-n vinclul porţii adverse. Mă-ntorc la radio de luni încolo (cu tot cu nişte melodii noi) şi continuăm, miercuri avem chiar un mic concert de muzică experimentală în studio. Vă spun zilele astea ce şi cum.

la sfârşitul ştirilor, în loc de prognoza meteo, aş dori să mă scuzaţi că n-am pus smileyfaces, dar profesionalismul meu jurnalistic are şi el nişte limite, doar n-am făcut o facultate de profil.

p.s. ho, jurnies. nu vă atacaţi, ştiu că sunteţi, ăia puţini şi buni. nu vorbeam de voi, ci de.. ia uitaţi-vă-n spate, aşa, vreo 360 de grade roată.