Thursday, March 17, 2011

it's been a while.

mă duc să donez sânge.

pe 22 martie 2011, marţi-dimineaţă, la 0715 zulu am să fiu exact unde am fost anul trecut pe vremea aia, adică în faţă la brd-ul de la victoriei. care mai vrea să vină, foarte bine; the more, the merrier. stăm, ne vampirim şi după aia mergem să mâncăm o friptură şi să bem un vin, ceva, aproape. ca de obicei, fără fiţe şi farafastâcuri. râdem, glumim, povestim; poate aveţi noroc şi am să fiu chiar sociabil.

regulile rămân aceleaşi. în principal, pentru ăştia sănătoşi şi eligibili, e cam aşa: fără alcool cu 48 de ore înainte, peste 50 de kilograme goi-puşcă şi c-o nicovală-n braţe, şi vedeţi să băgaţi ceva uşor la ghiozdan înainte să plecaţi de-acasă. restul, detaliate, aici.

am să aduc nişte zaharuri, în caz că se trezeşte careva să stea prost cu glicemia şi să ne strice cheful. (dacă vă lasă astenia să vă urniţi şi de prin alte oraşe, minunat. doar că vă aduceţi singuri bomboanele.)

pe lângă aducere-aminte, inconştienţă, nepăsare, lipsuri, vreau să fiu foarte clar: mă duc să mă-nţep dintr-un motiv pur egoist - dacă am să am nevoie vreodată de sânge, e foarte posibil ca, în afară de al meu, gata congelat, să nu mai fie altul disponibil în timp util. poate nici ăla.