Sunday, May 22, 2011

time out, oleacă.

deci!

mâine (luni) şi miercuri (poimâine), natura urbană se desfăşoară într-o sală de examen. cum ar veni, n-am să fiu în studioul radio lynx şi n-am să vă pun muzici de-alea ciudate, de-ale mele.

ştiu c-aveţi să supravieţuiţi, dar vă trece şi asta.

mai important de ţinut minte e că, de joi (inclusiv), intru-ntr-o vacanţă de vreo lună şi ceva cu emisiunea, timp în care am să umblu creanga prin ţară, ca un haiduc ce mă aflu, făcând chestii haiduceşti, gen, am să iau de la bogaţi (ăia cu care am contract) şi am să dau la săraci (în speţă, mie). şi, când mă întorc, pre mulţi am să popesc. vin cu nişte chestii mai noi ca niciodată.

aşadar!

marţi e ultima emisiune înainte de vară. fiţi acolo sau fiţi pătraţi.

uite-un cântec.

p.s. dacă tot lipsesc de la radio, cred c-am să scriu mai des pe twitter, pe facebook şi pe blog. aşa, să nu vă las de izbelişte, orbecăind pe net.