Saturday, May 07, 2011

vise, taică.

Aieevix: bai
Aieevix: te-am visat azi noapte
Cougarix: 'mneaţa.
Cougarix: se mai întâmplă.
Aieevix: da
Aieevix: oitza avea probleme cu legea
Aieevix: si tu ai strans lumea sa facem o cheta
Aieevix: sa il scoatem din inchisoare pe cautiune
Cougarix: ok, this is funny stuff.
Aieevix: mmhmm
Aieevix: :D
Aieevix: my mind is funny :))
Cougarix: şi? şi?
Aieevix: asi atat imi amintesc
Aieevix: oricum
Aieevix: era o adevarata
Aieevix: manifestatie
Aieevix: stateam pe o banca verde
Aieevix: de lemn
Aieevix: si tu stateai n picioare pe ea
Aieevix: si vorbeai multimii
Aieevix: si era ceva lume sa stii
Aieevix: si de fiecare data
Aieevix: cand intreba careva
Aieevix: pentru cine e cheta
Aieevix: aparea oitza
Aieevix: mai exact o poza cu oitza
Aieevix: ah nu o am aici
Aieevix: e o poza cu el
Aieevix: cand are vreo 4 perechi de ochelari pe nas
Aieevix: e veche
Cougarix: da, da, da, da.
Cougarix: o ştiu.
Aieevix: eh
Cougarix: şi?
Aieevix: aparea aia ca un fel de holograma
Aieevix: pai nu mai stiu daca s-au strans bani pana la urma
Aieevix: nu-mi amintesc
Aieevix: oricum
Cougarix: eu am dat?
Aieevix: se stransesera mii de oameni
Aieevix: tu erai fruncea acolo
Aieevix: :))
Cougarix: bine-bine, dar am dat bani?
Aieevix: ai dat
Aieevix: dar nu mai tin minte cat
Cougarix: ce om bun sunt.
Aieevix: daca as putea sa ti transfer imaginile din capul meu
Aieevix: vai
Aieevix: da
Aieevix: iti sclipeau ochii
Aieevix: in vis
Aieevix: fiindca faceai astfel de lucru
Cougarix: ca la lupi.
Aieevix: serios.
Aieevix: si aveai cioc
Aieevix: mustata si cioc
Aieevix: :)
Cougarix: adevăraţii revoluţionari aşa au.
Aieevix: :D
Aieevix: sa tii minte
Aieevix: eu o sa uit
Aieevix: probabil azi
Aieevix: sau maine visul
Aieevix: ca deja il simt
Aieevix: cum se duce
Cougarix: o, dar chestia asta merge pe blog.
Cougarix: păi, toate lucrurile bune se termină.
mi-a dat prin cap să fac o reprezentaţie grafică, în paint, dar n-am avut cheful susţinător la ora asta.
aşa că iată doar răufăcătorul, fărădelegind săvârşeli şi nelegiuind comiteri.
(blogspot n-are suport de holograme, faceţi voi acasă.)

pentru posteritate, 

 

încă nu reuşesc a-mi imagina ce face oix de se trezeşte încarcerat şi, mai ales, ce fac eu de mă trezesc să-l salvez.