Monday, July 11, 2011

Fortnight Music

După cum anunţam şi pe Facebook, Natura Urbană se întoarce. Încă este vară, deci vor fi nişte ediţii mai dezordonate, mai laissez-faire, unele lipsă, altele din prisosinţă. Că aşa-i şi viaţa omului, câteodată ai de mâncat şi de băut, câteodată dai în cap la lume ca să-ţi faci loc de dormit.

Spre exemplu, se dă săptămâna de faţă. Începând de azi, avem o luni (da, chiar azi), o marţi şi o miercuri în care am să vă pun ce muzică-mi trăzneşte prin cap. Joi am să fac o pauză, dar vine muzică pe pagina de Facebook a emisiunii de să vă iasă pe urechi. A propos, UnDa Verde a Mihaelei este încă în vacanţă săptămâna asta, deci am să intru pe tronsonul ei, de 1400 - 1600 zulu, urmând ca, de săptămâna viitoare sau de ailantă, să-mi iau hamul şi praştia obişnuite, de 1000 - 1300 zulu.

Tot de când intru pe tronsonul meu am să intru şi pe subiecte ceva mai zdravene, adică discriminarea în România (unde vom vorbi, printre altele, şi despre cazul arhicunoscut al Laviniei Rausch din Timişoara), BAC-ul de anul acesta (unde ne vom lua cu mâinile de cap şi vom purcede la trântirea lui de toţi pereţii), cum mai arată sistemul sanitar acum, cu un an înainte de alegeri, ce se-ntâmplă cu turismul şi frunza sa ubicuă, cum merge ediţia a doua de la Let's Do It, Romania! (Liana Buzea & Co., I'm calling you out) şi multe, multe altele.

Şi mi-a mai venit o idee. Care dă şi titlul postului, de altfel. Din 1 (update: 8) septembrie, minunata mea emisiune are să aibă, din două în două săptămâni, joi, o ediţie specială, pre numele ei Fortnight Music. Ce înseamnă asta: în trei ore vom merge prin istoria unei trupe sau a unui muzician, împreună cu piese exclusiv de-ale lor, la Radio Lynx.

Şi aici interveniţi voi, că de-aia e Internet în toată ţara şi-n străinătate, să fim interactivi şi să ne buşim unii pe alţii în traficul online: aveţi pe Facebook, pe contul meu, o întrebare, un poll, o listă, un buletin de vot, cum vreţi voi să-i spuneţi, în care sunt nişte nume de omini şi de adunături de omini, toţi muzicali. Acolo-şa îi puteţi alege după cum vă pofteşte hirima, că merge şi de mai multe ori, şi pe mai mulţi, să fie la toată lumea. Şi, în funcţie de cum arată clasamentul la sfârşitul său (31 august), am să purced întocmai întru selectarea primilor artişti la ediţia de Fortnight Music de pe 1 (update: 8) septembrie. În listă am pus chestii vesele, pe care le ştie toată lumea, să n-avem discuţii. Acuma, să nu fiţi porci şi lacomi şi să votaţi toţi cu toţi, că n-am făcut nimic. Oricum, dacă mai aveţi idei, lăsaţi-le aici sau acolo, într-un comentariu, că le iau şi pe ele în considerare.

P.S. Asta nu înseamnă că scăpaţi de ciudăţeniile mele muzicale. Doar că vă iert de ele, o dată la două săptămâni. Hai, ne-auzim.