Sunday, March 25, 2012

primăvăratece.

sau: "hey now, all you stalkers, put your lights on".

m-am hotărât să-mi scot pătrăţelele la interval. aşadar, stau toată ziua în andive, lapte, sardine, humus, grapefruit şi kiwi, iar seara eşuez în cârnaţi cu muştar şi pepsi. so far, so good - am slăbit juma' de kilogram în trei săptămâni, #fml.

de vreo săptămână, fac sport zilnic. pe bune. flotări şi abdomene. nu spun câte, nu vreau să mă laud. tre' să mă apuc şi de mobilităţi, că simt cam bine tot fierul din alimentaţie.

nichituş e funcţională şi rezistentă ca un tanc. e tot legată de pătrăţele, da' şi de turele din vara asta. vorbim.

mi-am scos chitara din husă. nu aia bună, cu griful rupt, care aşteaptă să fie dusă la reparat, ci aia mai veche, de la dee-dee, care sună foarte bine. şi, ori e urletul creaţiei mele subnutrite, ori nu mai am ureche muzicală, da-mi ies cânticele noi şi mişto din ea. acuma vreau un software cu care să mă pot înregistra în voce, diverse linii de chitară, instrumentale, sunete de-astea. habar n-am de programe. ziceţi-mi, ăştia, voi, cunoscătorii.

m-am apucat (în sfârşit) de curăţenia de primăvară. în momentul ăsta, o treime de spaţiu locativ e lună, restul e taifun. mai cercetăm.

s-ar putea să şi muncesc cu spor în săptămâna care vine, nu doar să fac chestii cu care nu-s acord la trei ore după aia.

timid, dar sigur, mi-am scos tălpile pe asfalt. rece, colţos şi neprimitor. îl dau eu pe brazdă. am mai făcut eu de-astea şi-acu' vreo lună, pe gheaţă, dar atunci mi-au amorţit tălpile-n zece secunde, n-am avut nici pe dracu'. acuma-mi crapă pingelele până la stradă. cred că anul ăsta-ncep desculţirea oficială pe întâi aprilie.

toothless e bine, îi trebuie itp-ul, o tură prin service şi încă una pe la tinichigerie. în rest, am hotărât că o spăl eu, că o iubesc şi şi-aşa n-am bani.

cât de curând, îmi fac iar creste. probabil două, laterale, că a' de pe mijloc, chintesenţiala, deja creşte filosofic, pe interior.


azi, după ce am mutat iar nişte chestii (da, ştiu, îmi fac firmă), mi-a trăznit prin cap că sunt minimalist. şi-am intrat pe wikipedia, să fiu sigur că sunt. cred că, în sfârşit, am priceput cum stă treaba cu minimalismul: n-ai nevoie? lasă-l. da, dar problema e că am nevoie de o grămadă de tâmpenii de care n-am nevoie.