Thursday, June 07, 2012

o picătură ceva mai a dracului.

scriu rar spre deloc de politică, şi, de obicei, dau cu sictirul. aşa e şi de data asta.

nu am ce discuta pe marginea preferinţelor mele electorale, au rămas aceleaşi de ceva vreme încoace. nu mă simt reprezentat de nici un candidat şi nu cred că mă puteţi convinge. nu mă interesează şi nici nu mă afectează câtuşi de puţin rezultatele alegerilor. acesta e un post mai mult pe post de exerciţiu de logică elementară de motivaţie. de acţiune şi reacţiune. şi l-aş fi scris, probabil, indiferent de context.

lucian mândruţă a pus mesajul ăsta pe facebook acum vreo două ore. acum vreo douăzeci de minute îmi ajunsese pe plank; când am să apăs eu "publish", probabil se cheamă deja viral. omul e persoană publică şi are o vizibilitate destul de mare pe internet. şi l-a mai şi băgat de două ori. mi-am pus răspunsul în dreapta, pentru că sunt convins că are să se piardă prin avalanşa de comentarii care lasă mult în spate orice urmă de creier (posibil să greşesc, le-am citit mai pe sărite).